• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

ROK DO UEFA EURO 2012™ – odliczanie rozpoczęte!

W sobotę Warszawa rozpoczęła odliczanie do UEFA EURO 2012™. Przez cały dzień skwer Kahla tętnił życiem. Warszawiacy na pikniku „ROK DO UEFA EURO 2012™” oficjalnie
rozpoczęli oczekiwanie na pierwszy mecz mistrzostw.

Czerwcowa sobota obfitowała w mnóstwo atrakcji.  Wszyscy chętni mogli zmierzyć się z Robertem Lewandowskim w pojedynku jeden na jednego lub wygrać bilety na mistrzostwa. Dzień zakończyły koncerty Asia Ash Band i Afromental oraz widowisko świetlne na moście kolejowym.

Na miejscu imprezy pojawiła się ścianka „Maźnij mnie!” pomalowana na czerwono. Kolor został wybrany spośród 6 dostępnych w głosowaniu na kolor Mostu Średnicowego. Czerwony  wygrał większością głosów – otrzymał ich 43,5% .W głosowaniu oddano  ponad dziesięć tysięcy głosów.

Największe wrażenie zrobiło jednak wieczorne widowisko „Świetlny most”.  W towarzystwie spektakularnych efektów świetlnych i dźwiękowych na most Średnicowy wjechały perełki wśród polskich parowozów. Na zakończenie spektaklu sam most podświetlono na kolor wybrany w akcji „Maźnij Mnie!”.

„UEFA EURO 2012™ to największe sportowe wydarzenie w historii stolicy, dlatego cieszę się, że tak wielu warszawiaków pojawiło się na pikniku. Rozpoczęliśmy wielkie odliczanie do jeszcze większych emocji – mówi Katarzyna Ratajczyk Dyrektor Biura Promocji Miasta – UEFA EURO 2012™ to wyzwanie dla nas,  bodziec do pozytywnych zmian. Chciałabym, by każdy warszawiak był dumny z faktu, że stolica jest Miastem Gospodarzem mistrzostw”.

Wśród zgromadzonych mieszkańców stolicy pojawiły się gwiazdy m.in. Krzysztof „Diablo” Włodarczyk, Beata Tadla, Michał Milowicz, Jarek Jakimowicz, Damian Alaksander, Paweł Staliński.

Organizatorem pikniku „Rok do EUFA EURO 2012™” było Biuro Promocji Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, a sponsorami wydarzenia Coca-Cola i Carlsberg. W organizacji widowiska „Świetlny Most” brały udział PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., PKP Cargo S.A. i PKP Intercity S.A. Za przygotowanie i realizację odpowiadała agencja kreatywna HOLO FX.

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter