Jeszcze kilkanaście lat temu, niewiele osób mogło pozwolić sobie na zakup i posiadanie telefonu komórkowego. Ci nieliczni zaś, mieli bardzo ograniczony wybór, który sprowadzał się, do względnie niewielkiej ilości modeli. Dzisiaj, nie sposób wyobrazić sobie funkcjonowania bez tego niepozornego urządzenia. Przeciętny użytkownik zmienia telefon osobisty co dwa, trzy lata. Za każdym razem musi podjąć trafną i satysfakcjonującą decyzję, której później nie będzie żałował. Wybór jednak jest tak ogromny, że ostateczne rozwiązanie może być problematyczne. Z tego względu, powstają specjalistyczne serwisy internetowe służące porównywaniu różnych rodzajów smartfonów. Jednym z nich jest nowoczesny i nietuzinkowy Comperio.
Strona jest niezwykle estetyczna, przejrzysta i bardzo czytelna. Dzięki temu zaspokaja wymagania różnych konsumentów. Szata graficzna utrzymana jest w jasnych, stonowanych barwach, które nie przesłaniają treści zawartych na stronie. Wiadomości podane są jednoznacznie i klarownie, przy pomocy grafiki. Comperio jest niewiarygodnie łatwe w obsłudze. Dzięki temu, dostęp do niego mają zarówno biegli użytkownicy sieci, jak i osoby mniej doświadczone. Na samej górze serwisu wpisać należy nazwy interesujących nas produktów. Wyświetlone wówczas zostanie, przedstawione w graficzny sposób porównanie, a zatem konkretne i zrozumiałe. Portal składa się z kilku działów, które znaleźć można na pasku nawigacyjnym. Sprawdzimy zatem wydajność i ogólne cechy danego telefonu. Zweryfikujemy różnice w parametrach i technologii. Zapoznamy się z opiniami innych użytkowników. Skorzystamy także z atrakcyjnego podsumowania, które w sugestywny sposób, za pomocą wykresów, przedstawia zwycięzców w określonych kategoriach. Łatwo jest więc zauważyć, w czym dany model jest lepszy od konkurenta. Strona jest dwujęzyczna, co również sprawia, że trafia do szerszego kręgu odbiorców.
Comperio jest sprawnym narzędziem, które ułatwia podjęcie decyzji dotyczącej wyboru najodpowiedniejszego smartfona. Serwis wyraźnie wskazuje mocne i słabe strony każdego produktu, a użytkownik sam rozstrzyga, jakie cechy są dla niego najistotniejsze.
Leave a reply