• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

Znany od dziesięcioleci, wciąż modny

Posługujemy się nim na co dzień i mimo rozwoju komputeryzacji wciąż jest niezbędny. Zbudowany z plastiku czy metalu zawiera wkład z gęstym tuszem, a kulka na końcu wkładu obraca się podczas pisania i rozprowadza tusz równomiernie na kartce. Prosta budowa, działanie oczywiste, ale o samym powstaniu długopisu wiemy niewiele.

Produkt przeznaczony dla wojska
To popularne “urządzenie” zostało wynalezione tuż przed II wojną światową przez artystę i dziennikarza pochodzącego w Węgier. Gdy wybuchła wojna uciekł on z bratem do Argentyny i tam doskonalił swój wynalazek, by stał się on popularny w alianckiej armii. Piloci mogli długopisem pisać także w locie, ponieważ był on odporny na zmiany ciśnienia, nie brudził, był niewielkich rozmiarów, w przeciwieństwie do pióra nie wymagał dodatkowych akcesoriów i nie można było napisów usunąć. Dzisiaj długopisami posługują się wszyscy niezależnie od wykonywanego zawodu i kraju zamieszkania.

Świetny reklamowy nośnik
Mało jest tak powszechnie używanych przedmiotów, popularnych na taką skalę i dających tyle możliwości jeśli chodzi o formę, kolory, materiał. Dlatego też długopisy wykorzystywane są jako skuteczny i uniwersalny nośnik reklamy. Niewielu z nas samodzielnie kupuje długopisy. Większość otrzymujemy przy okazji zakupów, wizyt w biurze, urzędzie, podczas negocjacji biznesowych, czy nawet rozmów kwalifikacyjnych. Długopisy znajdziemy także w pakietach reklamowych otrzymywanych podczas eventów, konferencji, szkoleń. Zamawiając pakiety reklamowych długopisówhttp://www.supergadzetyreklamowe.pl/produkty/do-pisania/dlugopisy-platiskowe możemy zdecydować się na różne kolory oraz różne napisy. Długopis można więc wykorzystać jako nośnik reklamy, albo zrobić prezent komuś, komu podarujemy spersonalizowane długopisy z imieniem, logo lub życzeniami od serca.

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter