Wielki ogólnopolski konkurs, wyjazd zwycięzców wraz z artystami do Los Angeles, wreszcie premiera długo wyczekiwanej płyty – projekt „Poland…Why Not?” już tego lata podbije polski rynek muzyczny.
Już 10 czerwca rusza ogólnopolski konkurs projektu „Poland…Why Not?” (PWN), w którym do wygrania jest wyjazd do Los Angeles i możliwość wystąpienia w teledyskach Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej. Konkurs to dopiero początek szeregu działań przewidzianych na lato i jesień w ramach projektu „Poland…Why Not?”. Sponsorem projektu jest Esotiq, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.
Wydanie płyty PWN, przewidziane na połowę września br., poprzedzą równie wielkie emocje związane z ośmiotygodniowym, ogólnopolskim konkursem, w którym nagrodą jest niepowtarzalna szansa wzięcia udziału w teledyskach Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej dla dwudziestki wytypowanych zwycięzców. Obydwa klipy zostaną nakręcone już w sierpniu w Los Angeles. Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić sklep Esotiq lub jedno z kin Cinema City i przyłączyć się do zabawy.
Pod koniec lipca spośród biorących udział w konkursie zostaną wyłonione osoby, które pojada w sierpniu do Los Angeles i wystąpią w teledyskach. Światowa premiera klipów planowana jest na 1 września. Płyta
„Poland…Why Not?” ukaże się na rynku już 15 września.
„Poland…Why Not?” ukaże się na rynku już 15 września.
„Poland… Why Not?” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not pracowali między innymi Timbaland czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: AMS, IMS i ArtLed.
Szczegóły dotyczące projektu oraz konkursu na www.polandwhynot.com oraz www.esotiq.com.
Leave a reply