• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

Niszowe perfumy dla mężczyzn a komercyjne zapachy

Niszowy, czyli luksusowy i ekskluzywny. W przypadku tych perfum, to czynniki takie jak wysoka cena, elitarność odgrywają największą rolę, nawet jeśli zapach aż tak nie zachwyca. Tworzone przez luksusowe marki, często także modowe, hołdują niezwykle trudnemu zapachowemu rzemiosłu. Dlatego w ich produkcji nacisk kładzie się na kosztowne, naturalne składniki, rezygnując z syntetyków. Uwagę zwracają także żmudnym procesem produkcji po to, by w efekcie zachwycić dziełem, pełnym artyzmu i perfumeryjnego kunsztu.

Elitarny a masowy
Wydawać by się mogło, że w morzu komercyjnych zapachów, niszowe perfumy stracą swój blask. Jednak to, co oferują galerie, nie zaspokaja wyrafinowanych gustów prawdziwych koneserów.  W przypadku perfum niszowych ich wysoką cenę oraz trudną dostępność rekompensuje posiadanie unikatu, zapachu, którego mozolne stworzenie zaowocowało niezwykłą zapachową nutą. Oczywiście, nie wszystkie “niszówki” przesądzają o swojej wyjątkowości. Ich znaczna część mogłaby zadowolić masowego odbiorce. Bywa również na odwrót – niektóre mainstreamowe perfumy swoją kompozycją są bliskie arcydziełu! Nisza nie ogranicza się do wybranych olejków zapachowych. Do jej szerokiego spectrum aromatów zapachowych zaliczyć można wonie kwiatów, przypraw, kadzideł a nawet chemikaliów. Niekiedy luksusowe zapachy zdumiewają oryginalnymi połączeniami. Innym razem szokują dziwactwem np: zapachem deszczu bądź wulkanu. Zazwyczaj jednak nie są to zapachy na specjalne okazje, wieczorowe wyjścia. Mówi się, że z niszą jest tak jak z krawiectwem “haute couture” – nie do noszenia na co dzień i nie dla każdego.

Na tropie unikatu
Bywa również, że poszukiwanie perfumeryjnej perełki spowodowane jest niedopasowaniem zapachu, spośród tych dostępnych na rynku. Nisza trafia w gusta perfumeryjnych indywidualistów. Trafiają do niej osoby, które “nie chcą pachnieć jak inni”, bądź ci, których gusta odbiegają od tych masowych. Inaczej wygląda też dystrybucja takich zapachów: targetem są perfumeryjni koneserzy bądź też zapachowi ekscentrycy. Skala sprzedaży jest znacznie mniejsza niż ma to miejsce w przypadku komercyjnych zapachów. Niszowe zapachy nie podlegają masowej produkcji, a ich reklama, nie wymaga wielkich nakładów.  Niewielką rolę przywiązuje się także do popytu, dlatego twórcy mogą pozwolić sobie na pełną dowolność w tworzeniu, nawet najbardziej ekstrawaganckich zapachów. Jedno jest pewne: Miłośnicy niezwykłych doznań swoje niecodzienne pragnienia prędzej zaspokoją w perfumeryjnej niszy, niż w sieciówce.

Bliskie arcydziełu zapachy masowe
Istnieje także wiele komercyjnych zapachów dla mężczyzn, o oryginalnej formie i woni. Jednym z nich jest jest 1 Milion Paco Rabanne (dostępne w perfumeriach Tagomago). To perfumy przeznaczone dla mężczyzny walecznego, odważnego, o silnym charakterze. Flakon został zamknięty w opakowaniu przypominającym sztabkę złota. Sam twórca mówił o nim, że złoto, niezależnie od kultury czy epoki, od zawsze wodziło na pokuszenie. Dlatego zapach przywołuje na myśl pieniądze, brudny hazard, okropiony luksusem. W składzie znalazła się m. in. mandarynka, róża, cynamon, ambra czy paczula.

Innym zapachem, który z pewnością przykuje kobiecą uwagę, jest Encounter Calvina Kleina. Magnetyczny zapach uwodzi wonią rumu i koniaku. Jest połączeniem korzennych nut kardamonu z madarynką. Hipnotyzuje orientalno – drzewną nutą. Zapach zaostrza aromat pieprzu w połączeniu z piżmem. Unikalna kompozycja zamknięta jest we flakonie z ciemnego szkła, dla którego inspiracją powstania było piękno nocy.

Allure Chanel dedykowane jest mężczyźnie, który by wybijać się na tle tłumu nie potrzebuje obezwładniających zapachem perfum. Banalność w połączeniu ze zmysłowym aromatem cytrusów, dała niezwykle efektowny zapach. Silny zapach nie obezwładnia subtelności perfum, rozsiewając wokół niezwykły czar.
Więcej ekskluzywnych zapachów, dostępnych na każdą kieszeń, znajdziesz na: http://tagomago.pl/katalog/10/Perfumy-Meskie/

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter