9 marca 2010 r. w cocktail bar&restaurant Confashion w Warszawie odbyła się konferencja wprowadzająca na polski rynek nową linię kosmetyków dla mężczyzn Right Guard. W przeprowadzonej z tej okazji dyskusji o wyzwaniach stojących przed współczesnym mężczyzną uczestniczyli kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc i socjolog Tomasz Sobierajski. Właściwości gwarantujących 48-godzinną ochronę kosmetyków przedstawiła brand manager marki Right Guard, Katarzyna Stelmaszyk. Spotkanie poprowadziła znana prezenterka Dorota Wellman.
Right Guard to nowatorska linia kosmetyków pielęgnacyjnych przeznaczona dla aktywnych mężczyzn, którzy zmagając się z wyzwaniami współczesnego świata, potrzebują poczucia kontroli w każdej sytuacji, bez względu na warunki otoczenia czy porę dnia. Odpowiedzią na tę potrzebę są dezodoranty antyperspiracyjne i żele pod prysznic Right Guard, które dzięki wykorzystaniu antybakteryjnego działania molekuł srebra oraz deo-aktywnych mikro-kapsułek zapewniają maksymalną, 48-godzinną ochronę przed poceniem się i niepożądanym zapachem. Także żele pod prysznic zawierają aktywny składniki zwalczający bakterie odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach. Ekstra świeży efekt dezodorantu oraz mentol o chłodzącym i orzeźwiającym działaniu sprawiają, że długotrwałe uczucie świeżości utrzymuje się nawet do ośmiu godzin po prysznicu.
Prezentacja nowej linii kosmetyków odbyła się w warszawskim cocktail bar&restaurant Confashion, którego nowoczesna przestrzeń doskonale odpowiadała innowacyjnemu charakterowi marki, stworzonej specjalnie z myślą o potrzebach i wyzwaniach stojących przed nowoczesnym mężczyzną.
Prowadzona przez Dorotę Wellman rozmowa toczyła się wokół tematu trudnych zadań, jakim sprostać musi współczesny mężczyzna. Od strony praktycznej opowiadał o nich jeden z najaktywniejszych Polaków – Krzysztof Hołowczyc. Stroną teoretyczną zagadnienia zajął się Tomasz Sobierajski, socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego, który w swym wystąpieniu przybliżył zebranym gościom mechanizmy społeczne wpływające na wzorzec mężczyzny na przestrzeni dziejów. Ze wszystkich wypowiedzi wynikało jednoznacznie, że dzisiejsza rzeczywistość wymaga od mężczyzn funkcjonowania na pełnych obrotach od świtu do nocy, a czasami i 48-godzinnej aktywności.
[ad#Google Adsense-1]
Wstępem do dyskusji była prezentacja produktów z serii Right Guard przeprowadzona przez brand managera, Katarzynę Stelmaszyk. Obok przedstawienia unikalnych właściwości nowych kosmetyków, opowiedziała ona o tym, dlaczego dezodorant, który jako jedyny na polskim rynku zapewnia mężczyznom 48-godzinną ochronę, jest tym, czego potrzebują dzisiejsi aktywni, ambitni i wymagający mężczyźni.
Od 50 lat Right Guard stanowił skuteczną broń amerykańskich mężczyzn przed niechcianym zapachem. Obecnie Right Guard jest drugą najbardziej popularną serią dezodorantów dla mężczyzn w USA. Od marca 2010 Right Guard stanowi także tajemną broń panów w Polsce. Nowa linia wysoce skutecznych kosmetyków Right Guard zwalcza nieprzyjemny zapach u jego źródła – oferując aż do 48 godzin wyjątkowo silną ochronę mężczyznom wysoce aktywnym.
Leave a reply