Z czym kojarzą się nam czasy prohibicji? Z przydymionymi klubami, eleganckimi, atłasowymi sukienkami, szykownymi mężczyznami w kapeluszach… Każdy, kto odnajduje się w takim klimacie, powinien wziąć udział w konkursie organizowanym przez kultową markę Jim Beam, pod hasłem „Koniec Prohibicji”.
Kultowa marka Jim Beam zaprasza wszystkich miłośników dobrej zabawy do tajemniczego świata Ameryki przełomu lat 20. i 30. Kluby, cygara, Al Capone, a także dreszczyk emocji, z jakim udawano się do nielegalnych lokali… to wszystko symbole tego okresu. By przenieść się w tamte czasy, wystarczy wziąć udział w konkursie z udziałem oryginalnego, amerykańskiego burbona i wyreżyserować imprezę marzeń.
KONIEC PROHIBICJI, to nie tylko okazja do świętowania po 13 letnim zakazie picia alkoholu w Stanach Zjednoczonych, ale także nazwa konkursu prowadzonego na oficjalnym fanpage’u marki Jim Beam na Facebooku. Inspiracją jest gangsterski klimat końca lat 20-stych. Zadaniem fanów marki jest wymyślenie własnej, niepowtarzalnej imprezy na miarę tych z 1933 roku, kiedy amerykańskie tytuły prasowe krzyczały o końcu prohibicji. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Najciekawszy i najpopularniejszy pomysł zrealizuje Jim Beam! Liczy się kreatywność i zaangażowanie znajomych.
Konkurs na najlepszy pomysł i scenariusz imprezy nawiązującej do tych sprzed osiemdziesięciu lat potrwa do połowy września. Więcej informacji na: www.facebook.pl/najlepsiprzetrwajawszystko
Leave a reply