• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

Dołącz do gwiazd światowego designu, tworząc butelke przyszłości Heinekena

47694_10151391661817355_343046985_nHeineken już od 140 lat jest częścią stylu życia milionów ludzi na całym świecie. Z tej okazji, już po raz kolejny, historię marki możemy podziwiać na specjalnej limitowanej edycji butelek. Każda z nich przedstawia kluczowy moment w historii Heinekena. Jednak ta, która symbolizuje przyszłość, czeka na Twój projekt.

Dzięki akcji Remix our Future, teraz Ty masz szansę wykreować butelkę przyszłości jednej z najbardziej rozpoznawanych marek świata.

Charakterystyczna zielona butelka, opatrzona czerwoną gwiazdką i trzema „uśmiechniętymi” literkami „e” w nazwie, znana jest niemal w każdym zakątku kuli ziemskiej. Butelka Heinekena gościła już w dłoni takich gwiazd świata filmu i rozrywki, jak Brad Pitt, Eva Longoria czy Daniel Craig. W zeszłym roku dołączyli do nich najznakomitsi designerzy całego Świata. W drugiej edycji akcji Remix our Future, także i polscy projektanci otrzymali szansę by udowodnić siłę polskiego designu, stając się tym samym częścią wielkiej historii marki Heineken. Stań się jednym z nich.

Od 4 grudnia 2012r. aż do 1 marca 2013r. każdy, niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy utalentowanym miłośnikiem marki Heineken, może zaprojektować jej przyszłość w bardzo łatwy i intuicyjny sposób. Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by zaprojektować unikalną butelkę Heinekena:

Zainspiruj się przeglądając galerię obrazów i grafik nawiązujących do bogatej historii Heinekena. Dodaj te z nich, które najbardziej ci się spodobają do notatnika a następnie ściągnij je na swój komputer. Możesz modyfikować je, tworząc unikalne kształty i obrazy za pomocą dowolnych programów graficznych. Masz absolutną dowolność w kreowaniu!

  1. Ściągnij wzorzec butelki. Kształt butelki to jedyne granice twojej twórczości. Granice? A może raczej inspiracja?
  2. Stwórz swój projekt. Użyj swoich ulubionych narzędzi do stworzenia TWOJEGO projektu butelki Heinekena przyszłości.
  3. Załaduj swój projekt do naszej aplikacji na Facebooku. My zajmiemy się tym by twój projekt z dwóch wymiarów przeszedł w trzeci.
  4. Sprawdź czy twoja propozycja jest już idealna. Obejrzyj swój projekt z każdej strony (wymagane oprogramowanie WEBGL) by upewnić się, że dzieło jest skończone i gotowe do tego by ujrzał je cały Świat.
  5. Podziel się swoją twórczością przed znajomymi na Facebooku lub na Twitterze. Wizualizację Twojego projektu otrzymasz od nas także emailem.

Twój projekt zostanie oceniony przez członków międzynarodowego Jury, w skład którego wchodzą; Mark van Iterson, Global Head of Design marki Heineken, Joshua Davis, pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej, redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha Mark Dytham. Wezmą oni pod uwagę przede wszystkim to, jak skorzystałeś z dorobku Heinekena, kreatywność twojego projektu oraz to jak twój projekt kreuje przyszłość Heinekena.

W nagrodę, finałowa trzydziestka (a wśród niej, z pewnością i ty) będzie miała szansę uczestniczyć w najbardziej prestiżowym wydarzeniu w branży designu, czyli w Design Week w Mediolanie, który będzie miał miejsce w kwietniu 2013 roku. Tam też prace finalistów zostaną zaprezentowane przed wymagającą mediolańską publicznością, która wspólnie z Jurorami wyłoni zwycięzcę.

Jego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken, a wraz z nią, będzie na językach milionów ludzi na całym Świecie. Już w grudniu 2013 roku, zwycięski projekt zostanie wykorzystany przy specjalnej Edycji Limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje opakowanie unikalnego zestawu podarunkowego, w którym swoje miejsce znajdzie zwycięska butelka.

Więcej informacji i szczegóły dotyczące udziału w konkursie, dostępne są pod adresem: www.yourfuturebottle.com

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter