David Beckham świętuje sukces swojej kolekcji bielizny dla H&M nową kampanią, podkreślając formę i fason klasyków tworzących jego kolekcję bielizny. Nowe, świetne zdjęcia robił w Los Angeles fotograf Alasdair McLellan. David pozuje na nich na czarnym tle, które wyraźnie eksponuje jego sylwetkę oraz bieliznę. David lubi eksperymentować ze swoim wizerunkiem, w nowej kampanii H&M prezentuje nam więc nową fryzurę i zarost.
David Beckham Bodywear to długofalowa współpraca na wyłączność z H&M. Stała się natychmiastowym sukcesem zaraz po jej rozpoczęciu w Londynie 2 lutego 2012. Kolekcja, bez przerwy dostępna w sklepach i online, opiera się na podstawowych produktach zaprojektowanych przez Davida Beckhama i jego zespół, ze szczególną starannością jeśli chodzi o komfort i fason każdego elementu od spodenek i bokserek przez podkoszulki, T-shirty i koszulki Henley, po kalesony. W listopadzie, w miarę zbliżania się sezonu świątecznego, pojawią się nowe elementy, które będą mogły stanowić doskonałe zimowe prezenty.
– Jestem bardzo podekscytowany nową kampanią kolekcji David Beckham bodywear w H&M. Chciałem w tych zdjęciach zawrzeć siłę i jakość kolekcji David Beckham Bodywear, a także ich wygodę i fason. Bardzo lubię ten asortyment, w każdej z tych rzeczy czuję się naprawdę wygodnie. Jak tylko ta bielizna się ukazała, stała się moją drugą skórą! – mówi David Beckham.
Kolekcja David Beckham Bodywear jest dostępna w około 1800 sklepach H&M w 44 krajach, a także online.
Leave a reply